Obrazek
Szpon Beliara :
Obrażenia zadawane przez Szpon Beliara są różne. Jeśli jest to broń dwuręczna, obrażenia zadawane przez nią będą wyższe, niż te zadawane przez broń jednoręczną. Im wyższy jest poziom naszej postaci, tym większe są obrażenia Szponu przy jego pierwszej aktywacji. Z czasem broń można ulepszać. Co dwa kolejne poziomy doświadczenia udajemy się do najbliższej kapliczki Beliara (w Klasztorze), by poświęcić 5 punktów trafień (na stałe). Broń uzyskuje wtedy 1 punkt dodatkowych obrażeń i 2% szansy na zadanie dodatkowych obrażeń.
Szpon Beliara zadaje dodatkowe obrażenia. Owa cecha znacząco różni go od pozostałych broni. Obrażenia dodatkowe zadaje "grom" i mogą być nawet kilkukrotnie większe od krytycznych. Trafiają naszego przeciwnika także w momencie, kiedy blokuje cios. Szansa na trafienie przeciwnika przez "grom" jest zależna od procentu zaawansowania obrażeń dodatkowych. Przy maksymalnym ulepszeniu Szponu Beliara osiągną aż 50%.
1H: 90 - 100 obrażeń
2H: 100 - 120 obrażeń
Poziom postaci Obrażenia Obrażenia dodatkowe Wartość
1 106 24% Bezcenne
3 107 26%
5 108 28%
7 109 30%
9 110 32%
11 111 34%
13 112 36%
15 113 38%
17 114 40%
19 115 42%
21 116 44%
23 117 46%
25 118 48%
27 119 50%
29 120 50%
Offline
Nazwa
Szata Beliara Obrona przed:
bronią strzałami ogniem magią Wartość
100 100 50 50 Bezcenne
Offline
Amulet Czarnej Magii
Obrona przed ogniem: 50
Obrona przed magią: 50
Obrona przed strzałami: 50
Obrona przed bronią: 50
Premia punktów trafień: 50
Premia punktów many: 30
Premia do siłyi: 25
Premia do zręczności: 15
Wartość Bezcenne
Offline
Pierścień Nekromancjii
Obrona przed magią: 20
Obrona przed ogniem: 20
Obrona przed strzałami: 20
Obrona przed bronią: 20
Wartość: Bezcenne
Offline